Tuesday, February 16, 2010

F to the R to the I to the E to the N to the D


hi dolls.. yay! lame nye i'm not updating my blog..saya bz doing nothing bahahaha..okok that's not the point i'm update my blog today..ai ni akak shatirah nak cite kat adik2 skalian tentang persahabatan..walawey! sgt bermotivasi bahahahaha..yesterday,,saya g reunion wif ex-SMKDHMR..saya bersekolah di sana form 1 'till 3..setelah 7 years kami berpisah n msng2 mendiamkan diri dan membuat hal masing finally we meet each other..yay!! i'm happy!!! wlaupon pd mula nye saya agk malu2 kucing + kambing..erk,,wtf man lalalala..akhrnye saya menjadi org yg plng x berapa nk malu ye kwn2..bahahaha..for the 1st time i'm breaking my own record dgn karok for 4 hours non stop..get it guys,,,non stop!! sakit tekak,,blk kena minum air asam..bahahah geli je ingt pe artis ke..tsktsktsk -.-..thanx guys for cheer up my day..pasni agk2 ble la kite leh jmpe lg kan..jgn la tggu reunion je..ok guys gtg now nak blk kmpg melawat nenek terchenta..looking forward to see u guys soon all my friends..
ttfn,



terima kasih kerana like entry ini :)

No comments: