Sunday, November 14, 2010

jom main make up make up !

welcome aboard..asaalamualaikum(dengan nada ceria)..sangat happy kerana hari ini hari bahagia sedunia..hehe..tajuk entri dan apa yang akan di tulis ini tiada kena mengena langsung..ceh,,shatirah pentipu -.-..tapi tapi, baik korang semua mengaku masa korang kecik kecik dulu mesti korang selalu curik curik ambik lipstick mak korang kan kan ? lepas tu senyap senyap je pakai lipstick tu kat dalam bilik takut nanti mak korang tahu nanti mesti kena marah..betol tak betol tak ? ha,,jangan tak nak mengaku..tengok tu dah senyum senyum kerang busuk..tahu dah..tahu sebab saye selalu buat masa kecik kecik..ahahahaha..

adakah anda semua tahu bahawa Mr Google adalah teman baik dan setia di kala anda amat memerlukan bantuan ? Mr Google sangat baik hati tahu tak..bila saye terasa amat malas mahu siap kan assignment yang sudah berbulan lecture bagi terus saye cari Mr Google saye..bila saye perlu kan maklumat dan gosip gosip hangat artis artis, terus saye cari Mr Google saye..bila saye rasa nak gambar gambar diri sendiri, eh silap gambar gambar untuk assignment, terus saye cari Mr Google saye..saye sayang Mr Google ketat ketat..

Mr Google juga adalah penyelamat dalam menjadi penasihat fesyen saye agar saye tidak diejek, di maki dan di malu kan bila tersalah memilih fesyen..yeay ! hari tu saye google fesyen terkini untuk floral dress..saye amat suka floral dress kerana nampak comel je macam saye..ahahaha..nak muntah hijau..




cantik..tapi tak pelik ke bawa payung jalan jalan dalam shopping mall ?




NEXT



cantik sangat..akan dipertimbangkan :))



NEXT





PERFECT ! saye suka..nak rantai owl tu :((




dan hasil nya
.
.
.
.
.
.
ish malu la
.
.
.
.
.
.
.TARRAA !



.

dan akhir sekali terima kasih Mr Google kerana sempurnakan hari saye dengan penuh ceria ! yeay :))


terima kasih kerana like entry ini :)

3 comments:

shakirah samsudin said...

aku suke curi2 pakai heels mak aku dulu. haha

shatirah no'man said...

same same..nanti mesti mak ak marah pastu cakap nti patah la kast mak..ahaha

Rozana Razali said...

jom shopping kat sini..

accessories murah2 je..

http://adzrazali-blogshop.blogspot.com/