Thursday, December 10, 2009

love u, love u not

hey..this is him..when it come to my love story,,its all 'bout him..kteowg officially on 7th april 2005..weee lame nye..xsngke our love can be that strong..bkn pe,,ktorg bnyk sgt hlngan tau..from parents at the 1st place tp now dah ok..parent die pon dah jmpe my mom(bkn my mom je but my grndmom n aunties ok)..ok hlngan pertama dah slesai now hlngan yg plng i afraid of is 'another gurl'..ermmm i think most of the gurl yg de bf pon tkt kot bf die de gurl lain..my friend pon rmai je yg smpai golek-golek sedey ble bf die de gurl lain..but whatever it is i'll trust him but not 100% ok..remember that u can't put ur 100% trust to ur men klau x nti at the end u yg akn menderita..back to my story,we noe each other since school..aiyoo mse tuh hingus meleleh pon sapu pkai tgn lg(really??) hahaha..funny lor..kteowg b'jauhan lame tau since i msk matric smpai skang..skang die at mlake n i'm at s alam..bab gadoh jgn ckp r..slalu gler gadoh tp i think thats make our relationshipmore stronger..the conclusion that i can make is that i love him no matter what happen..that all from me..gtg now..

out...


terima kasih kerana like entry ini :)

4 comments:

ilanilyana said...

hingus meleleh pon lap pki tgn lagi?? adess yeke shat?? isk isk..

shatirah no'man said...

tuh mase zaman sekolah r ilan..hehehe

perempuan M! said...

ingus meleleh. bhahaha.ta bley bla. btw gul, u igt i lg ta?

shatirah no'man said...

of coz i remember u my dear
:)