Wednesday, December 23, 2009

smoke kills


hi babes! ai ni nak cite 'bout sumthing..korg kena gak bace smpai hbs tau,,promise??? so here it goes..i'm fat! i noe i do but i'm happy wif my life,,my family,,my love,,my friends..thats enough for me..memg saye gemok kan,,tp saye still leh berjalan,,belari,,climbed up the stairs,,dance all nite long(owh yeah babeyh!! LOL)..bahahaha..i'm thankful for who i am -.-..org ckp klau gemok leh kurs tp klau cacat xleh nak ubah,,so that the reason y i'm happy wif my life..go shatirah go!!! thats the spirit that i wanted..evntgh sy gemok tp saye sihat tau..lalalala..coz i don't smoke,i don't drink,i'm not taking drugs not even hisap gam (hisap ke hidu,,uh whter forever)..okok cukup la membebel wahai cik shatirah..ai ni my sis nak g prom nite (ish2,,pe la budak2 skang,,mase kite dulu wat kndri kesykuran je huhu) so she wanted me utk make up kan die..saye x pndai sgt,,but i'll try my best -.-..klau x cntk jgn marah tau!!!..agagaga..siap ko,,akan ku kerja kan muka mu itu..bahahaha my evil laugh..so guys thanx for reading my nonsense words :) ..
ttfn ♥
p/s:owh,,almost forget 'bout smthng,,guys u can leave comment on my post :)

terima kasih kerana like entry ini :)

No comments: